Retargeting paslauga

Turbūt ne kartą lankėtės tinklalapyje, kurio prekinis ženklas jus "netrukus" pasivijo ir kituose tinklalapiuose? Tokiu būdu matėte reklama to tinklalapio, kurį ką tik naršėte. Kodėl taip nutiko?

Aš savo klientams dažniausiai teikiu pavyzdį, pasakodamas apie populiariausią pasaulyje viešbučių rezervacijų platformą Booking.com. Ši svetainė dažnai lankytojus "gaudo" pagal iš anksto sukurtą strategiją. 

imago_st_0604_14460005_88839747

Dalis jų:

- užėjote į titulinį svetainės puslapį? Kitose svetainėse matysite pasiūlymą sugrįžti ir Booking.com logotipą.
- naršėte konkretaus viešbučio pasiūlymą? Booking.com savo reklamoje kvies sugrįžti ir rodys jūsų matyto viešbučio kainą.
- ieškojote apgyvendinimo norimame mieste? Kituose tinklalapiuose matysite net kelių viešbučių pasiūlymas su kainomis pagal tas datas, kuriomis vykdėte paiešką.

Išties - "retargetingas", o dar kitaip vadinamas "remarketingas" gali būti ir naudingas, ir žalingas. Galvodami apie jį, niekada nemąstykite apie tai, kas patinka tik jums - taip apribosite save, nebandydami suprasti, ką galvoja jūsų potencialus klientas.

Kelios galimos strategijos:

- rodyti reklaminius skydelius visiems apsilankiusiems
- rodyti reklaminius skydelius tik tiems, kurie apsilankė iš tam tikros platformos arba paieškos sistemos
- rodyti kelių tipų reklaminius skydelius, priklausomai nuo to, ką lankytojas veikė svetainėje ir kuo domėjosi (kokia paslauga)
- rodyti reklaminius skydelius pagal tai, kokioje tinklalapio dalyje lankytojas sustabdė savo naršymą - galbūt tai buvo jo prekių krepšelis? Kontaktinė informacija? Viską nesudėtingai galite atvaizduoti jam reklaminėje medžiagoje ir netgi sugrąžinti jį ten, kur jis sustojo
- turite el. parduotuvę ir lankytojas domėjosi konkrečia preke? Informuokite jį, kad prasidėjo akcijų metas, o galbūt, savo el. parduotuvės platformos pagalba, jam sugrįžus, galite pritaikyti nuolaidą? Tą irgi galite padaryti su mūsų pagalba.

Atminkite, kad kai kurios lankytoją persekiojančios reklamos gali būti įkyrios. Galite pateikti ir naudoti sąlygą, kad neberodyti reklamos lankytojui tada, kai jis jau paspaudė reklaminį skydelį, arba tada, kai jis ją matė du, tris, keturis ar dešimt kartų.

Kai kurie sprendimai ir pritaikytos sąlygos jums padės ne tik efektyviau komunikuoti, bet ir sutaupyti biudžeto.

Norite sužinoti daugiau apie idėjas ir sėkmės istorijas, kai buvo panaudota retargeting.lt paslauga? Apie tai skaitykite mūsų Naujienose.

Susisiekti +370 69944994