Reklamos formatai Telegram platformoje

/
Reklamos formatai Telegram platformoje
  1. Reklama populiariuose kanaluose:

Tai vienas efektyviausių reklamos būdų. Jūsų reklama pasirodo specifinio kanalo įrašuose, o kanalas jau turi lojalią ir aktyvią auditoriją.

  • Pavyzdys: Jei reklamuojate technologijų produktą, galite talpinti reklamą kanale, skirtame technologijų naujienoms.
  • Kaina: Dažniausiai mokama už peržiūras (CPV – Cost Per View), o kainos svyruoja priklausomai nuo kanalo dydžio ir nišos.
  1. Botai reklamoms: Telegram botai – tai automatizuotos programos, kurios gali padėti reklamuoti jūsų produktus ar paslaugas. Jie gali:
  • Automatiškai siųsti reklaminius pranešimus.
  • Atsakyti į vartotojų klausimus.
  • Organizuoti konkursus, apklausas ar kitas interaktyvias veiklas.

 

  1. Grupės ir bendruomenės:

Reklama aktyviose grupėse gali būti labai veiksminga, jei ji pateikiama natūraliai. Pvz., galite bendradarbiauti su grupės administratoriais, kad jie pristatytų jūsų produktą kaip sprendimą tam tikrai problemai.

  1. Personalizuoti pranešimai (Direct Ads):

Reklaminiai pranešimai siunčiami tiesiai vartotojams, kurie yra jūsų botų prenumeratoriai arba kurie sutiko gauti informaciją. Tai labai tikslus reklamos būdas, tačiau reikalaujantis strateginio planavimo, kad būtų išvengta brukalo įspūdžio.

  1. Sponsored Messages (mokamos žinutės):

Neseniai įdiegta funkcija leidžia siųsti reklamas tiesiai viešuose kanaluose. Tai suteikia dar daugiau galimybių pasiekti tikslinę auditoriją.

Susisiekti +370 69944994