Ši istorija pasakoja apie santykius, kurie nutrūko dar iki tol, kol informacija pasirodė internete. Ir ši istorija ne apie tai. Ji labiau apie tai, kaip unikali reklamos forma ir humoro jausmas buvo panaudotas toje situacijoje, kurioje, atrodo, tam ne vieta.
Mano draugo santykiai su žmona buvo visai pašliję. Jis nėra labai išmanus interneto naudotojas ir dažnai nesusimąsto, kodėl jis mato vieną ar kitą reklamą savo naršyklėje. Tačiau jis turi gerą humoro jausmą ir buvo rūpestingas vyras. Kartą jam papasakojau, su kuo dirbame ir kokios to galimybės.
"OK, jau žinau kaip ją nustebinti. Nupirksiu reklamos plotą šalia jos darbo ir porai dienų pakabinsiu skelbimą, kad ji matytų mano žinutę", - tarė draugas.
Nors ir unikalu, tačiau atgyvena - tuo metu pagalvojau. Pasiūliau "atvesti" žmoną į jai skirtą tinklalapį ar tinklalapio nuorodą, kur būtų jai skirta informacija, o ten, mūsų įrankių pagalba "pagausime" jos įrenginius ir ateityje galėsime panaudoti, norėdami ištransliuoti jai bet kokią meilės kupiną žinutę.
Mums tereikėjo - pasirinkti tinklalapį, parašyti tekstą ir nusiųsti žmonai nuorodą, kad ji ten apsilankytų.
Taip ir padarėme. Tekstas buvo apie nuolaidas viename prekybos centrų. Dedame nuorodą į Viberį. Siunčiame.
Bingo. Turim tą vieną lankytoją!
Deja, bėgo geras pusmetis, bet draugui taip ir nekilo minčių, kur galėtų panaudoti paslaugą, kurią pats iniciavo. Tačiau prabėgus dar pusei metų situacija pasikeitė. Pora nusprendė skirtis. Taikiai, be didelių ginčų nusprendė, kad jiems nepakeliui.
Tada mano draugas prisiminė, kad maža investicija pasitarnaus čia ir dabar - padarę reklaminius skydelius juos ištransliavome visuose didžiausiuose interneto portaluose Lietuvoje ir užsienyje. Žinutė buvo tokia: "Brangioji, geros kloties".
Turbūt nėra nieko geresnio, kai žmonės skiriasi civilizuotai ir dar panaudoja civilizuotą internetą. Ane? Reklaminis skydelis sulaukė 5 paspaudimų. Visi keturi - iš moters, kuri galėjo juoktis tokioje situacijoje. Kas banerį paspaudė kartą - šis klausimas liko neatsakytas.
Istorijos pabaiga po poros metų - jis - vis dar ieško savęs ir turi minčių apie savo paties reklamą internete. O ji - laimingai antrą kartą ištekėjusi moteris ir mūsų klientė, valdanti elektroninę parduotuvę.